• Home
  • Nézze meg hogyan működik

Nézze meg hogyan működik

Minden szükséges 
információt megad
SMS-t küld az elhunyt 
rokonainak és barátainak
Az elektronikus gyászjelentés 
megkönnyíti az információk áttekintését

1. lépés

Minden szükséges információ megadása

 

Az e-Gyászjelentés elektronikus gyászjelentést egy velünk együttműködő temetkezési cégnél tudod megrendelni. Ezután a temetési szertartást és az utolsó búcsút előkészítő cég alkalmazottja a családdal egyeztetve beviszi a szükséges információkat az e-Gyászjelentés rendszerbe, mint pl.: az elhunyt fényképe, vezeték- és keresztnév, születési és halálozási dátum., néhány szó az elhunytról, az utolsó búcsú dátuma és helye, temetési szertartás, szentmise, rózsafüzér, a Család különleges kérései (pl. temetés vigasztalás nélkül, részvét nélkül). A formaságok az ünnepséget szervező személy mobilszámára küldött SMS-ben teljesítik.

Ezt a lépést saját maga is megteheti, ha online megrendeli az e-Gyászjelentés.

2. lépés

Értesítés továbbítása rokonoktól és barátoktól

 

Az a személy, aki a temetési formaságok elsődleges megbízottja, szöveges üzenetet vagy e-mailt küld a temetkezési vállalkozótól az elhunyt rokonainak és barátainak. Elektronikus gyászjelentés beküldéséhez elég egy kattintás – csak válassza ki a „Tovább” gombot, majd egy alkalmazást a telefonon, például a Whatsappot vagy a Skype-ot, vagy válassza a „Megosztás a Facebookon” gombot.

 

3. lépés

A legfontosabb információk egy helyen

 

Az e-Gyászjelentés rendszer részeként küldött SMS vagy e-mail rövid értesítést tartalmaz az elhunyt távozásáról, valamint egy speciális, személyre szabott weboldalra (elektronikus gyászjelentés) mutató hivatkozást. Tartalmazza az összes szükséges szervezési információt és egy linket, amellyel egy adott búcsúi szertartáshoz kapcsolódóan el lehet navigálni a feltüntetett helyekre, linket egy online közvetítéshez, egy boltot, amely lehetővé teszi virágvásárlást a megjelölt helyre szállítás lehetőségével és egy részvét modul.